Шукати в цьому блозі

Вчителі-новатори

Творчий портрет учителя музичного мистецтва НВК № 16 

Ярослави Ясько

Виховання особистості через формування компетентнісних навичок




Учитель історії та права;спеціаліст вищої категорії, учитель-методист Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 імені Панаса Мирного

Творче кредо: «Виховання особистості через формування компетентнісних навичок»

Досягнення: Автор методичних посібників «Використання проблемних завдань на уроках історії», «Інтегровані уроки як форма активізації пізнавальної діяльності»; призер Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року-2005»

Тема, над якою працює: «Використання проблемних завдань на уроках історії як форма розвитку пізнавальної діяльності»

Рева Ірина Анатоліївна – творча, талановита особистість, педагог за покликанням. Власну роботу учитель будує на сучасних вимогах до навчально-виховного процесу і її головної складової – уроку. Серед арсеналу учителя – різні форми та методи, використання ТЗН та наочностей. Постійно самовдосконалюється, відкрита для нового, щедро ділиться напрацьованим із колегами. У кожному учневі Ірина Анатоліївна бачить особистість, прагне прищепити глибокі знання та любов до предмету. Серед вихованців учителя щорічні переможці та призери міських та обласних предметних олімпіад та конкурсу-захисту МАН, різноманітних творчих конкурсів, турнірів тощо. Багато уваги приділяє позакласній та позашкільній роботі з історії та правознавства: співпрацює із обласним туристсько-краєзнавчим центром, ПМЦПО, Полтавським національним педагогічним університетом ім. В.Г.Короленка, полтавськими музеями, ПОІППО ім. М.Остроградського.

Вчителю треба ввібрати море світла

Учитель фізики полтавської гімназії №17 Полтавської міської ради Полтавської області, Кривчун Світлана Борисівна
Творче кредо: «Щоб відкрити перед учнями іскорку знань, вчителю треба ввібрати море світла, ні на хвилю не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань людської мудрості» (В.О. Сухомлинський).
Досягнення: Лауреат міського конкурсу «Учитель року» в номінації «фізика».
Тема, над якою працює: «Особистісно-орієнтовані уроки фізики та астрономії», 2 роки. Нетрадиційні форми проведення особистісно-орієнтованих уроків фізики та астрономії в рамках технології рівневої варіативності.
Особливості інноваційної діяльності: Розробка різнорівневих тематичних завдань, тестів, таблиць, створення відео супроводу уроків астрономії, комп’ютерних презентацій.

Постійно шукати і творити, рухатися вперед в ногу з життям

Учитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, керівник  шкільного  методичного об’єднання  вчителів  англійської мови Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №38
Творче кредо: «Постійно шукати і творити, рухатися вперед в ногу з життям»
Автор методичного посібника “Word Formation in English. Major Types. Exercises and Tests”
Тема, над якою працює: «Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках англійської мови».
Останнім часом значну увагу приділяє проектній технології навчання. Разом з учнями створені проектні роботи: «Книга погоди» ( “A Weather Book”), «Кулінарна книга» (“A Cookery Book”), рекламні буклети по темам « Їжа», «Спорт і здоров’я», «Музика в моєму житті», «Наукові відкриття», «Земля – наш дім», порівняльні таблиці, діаграми, дослідження, мультимедійні презентації, складання учнівського портфоліо. Вихованці ведуть «Щоденник учня», де є такі розділи, як «Персональна сторінка», «Лексичний розділ», «Граматичний розділ», «Корисні фрази», «Це цікаво знати», «Словотворення», «Мої надбання».

Самоствердження творчої особистості!

Семикіна Олена Вікторівна, заступник директора Розсошенської гімназії
з навчально-виховної роботи
Освіта:
 - 1986-1990 рр. Красноградське педагогічне училище за спеціальністю «Викладання в початкових класах загальноосвітньої школи»; кваліфікація вчитель початкових класів.
 - 2001-2005 рр. Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Географія та історія»; кваліфікація вчитель географії, історії та основ економіки, організатор краєзнавчо-туристичної роботи.
Фах: вчитель географії та основ економіки.
Місце роботи: Розсошенська гімназія Полтавської районної ради Полтавської області.
Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи.
Кваліфікація: спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.
Педагогічний стаж: 15 років.
Звання, нагороди:
-         Почесна грамота Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Союз обдарованої молоді» (2009 р.);
-         Диплом ІІ Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій за перемогу в номінації Інновації в організації навчально-виховного процесу в дошкільному, загальноосвітньому та позашкільному навчальних закладах» (2010 р.);
-         Районна премія імені Самійла Величка за впровадження інноваційних технологій навчання, високий професіоналізм та вагомий внесок у реалізацію освітянських програм (2010 р.);
-         Диплом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Інституту проблем виховання Національної Академії педагогічних наук України, Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді за ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі «Цікава школа», номінація «Найоригінальніший навчальний заклад» (2012 р.);
-         Подяка Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського за активну участь у реалізації українсько-польського проекту «Шкільна академія підприємництва – 2», розвиток в учнів компетенцій, необхідних для досягнення успіху в бізнесі або професійній кар’єрі (2014 р.);
-         Грамота Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації за перемогу в обласному конкурсі Всеукраїнської історико-географічної експедиції «Історія міст і сіл України» за напрямом туристсько-краєзнавчих маршрутів (2014 р.).
Творче кредо: Самовираження! Самореалізація! Самоствердження творчої особистості!
Тема, над якою працює: «Виховна система Розсошенської гімназії «Я – громадянин своєї Батьківщини!»
Особливості інноваційної діяльності: модель виховної системи «Я – громадянин своєї Батьківщини!»
Мета інноваційної діяльності: реалізувати природний потенціал кожної дитини, виховати особистість, здатну до самоосвіти, саморозвитку і самовдосконалення, яка вміє використовувати отримані знання для творчого розв’язання проблем, критично мислить і реалізовує себе.
Публікації:
-         Інноваційний розвиток різноманітності навчального середовища учнів : збірник статей  - Полтава : ПОІППО. «Виховна система Розсошенської гімназії».

-         Каталог педагогічних інновацій – Черкаси: Інститут інноваційних технологій «Модель виховної системи «Я – громадянин своєї Батьківщини».

«Крізь терни до зірок»
Заєць Юрій Анатолійович, учитель фізики, інформатики, математики
 Степненського НВК, лауреат Восьмого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор»
Рік народження:  1967 р.
Освіта:  повна вища, Харківський державний університет,  1993 р.
Фах:   вчитель фізики
Місце роботи:   Степненський навчально-виховний комплекс Полтавської районної ради Полтавської області
Посада:  вчитель фізики, інформатики, математики,  керівник астрономічного гуртка «Квазар» районного Будинку дитячої та юнацької творчості при Степненському НВК
Кваліфікація: спеціаліст вищої категорії
Педагогічний стаж:  22 роки
Звання, нагороди:
-         «Старший вчитель» (2012р.)
-         грамоти відділу освіти Полтавської районної державної адміністрації  (2006, 2013р.р.);
-         грамоти  Полтавської  районної  ради  (2009,  2011р.р.);
-         грамоти управління освіти і науки Полтавської обласної державної  адміністрації  (2005,  2007,  2008,  2011,  2012, 2013 р.р.);
-         грамоти і дипломи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського  (2008,  2010 р.р.);
-         диплом  Української  астрономічної  асоціації  (2009 р.);
-         диплом учасника Національного Проекту «Відкритий світ» (2012р.);
-         сертифікат учасника Восьмого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор»  (2011р.);
-         грамоти Полтавського районного будинку дитячої та юнацької творчості (2012, 2014 р.р.).
Педагогічне кредо:   « Per aspera ad astra «Крізь терни до зірок»
Тема, над якою працює: «Нові підходи при викладанні шкільного курсу астрономії»
Досвід роботи вчителя Заєць Ю.А.  актуальний. Він цінний тим, що вчитель систематично, цілеспрямовано шукає і використовує сучасні, інноваційні і ефективні підходи до навчання та виховання дітей на уроках астрономії. Індивідуальний, диференційований підхід до учнів сприяє вихованню інтересу до навчання, розвитку творчих здібностей.
Заєць Ю.А. в своїй діяльності показує, що навчальний процес, який орієнтований на особистість учня і враховує його індивідуальні особливості та здібності,  повинен передбачати :
-     активне вивчення, засноване на самостійній творчій роботі;
-          засоби мультимедіа, Internet;
-          спільна робота;
-          обмін інформацією;
-          творче та критичне мислення та вироблення рішень;
-          в центрі процесу – учень.

Що необхідно сучасним  учням для успіху? На думку Юрія Анатолійовича  це:
-                    здатність творчо мислити, послідовно міркувати та репрезентувати свої ідеї;
-                    вміти працювати в команді та володіти навичками ефективного спілкування;
-                    визначати пріоритети, планувати конкретні результати і нести особисту відповідальність за їх реалізацію;
-                    ефективно використовувати знання в реальному житті;
-                    бути конкурентноспроможними;
-                    комп'ютерна грамотність.
Заєць Ю.А.  вбачає, що завдання та діяльність учнів мають бути сплановані так, щоб процес навчання був спрямований на зміни у рівнях розумової діяльності. Він вважає, що важливо формувати не просто мислення, а навички мислення високого рівня: ЗНАННЯ – РОЗУМІННЯ – ВИКОРИСТАННЯ – АНАЛІЗ – СИНТЕЗ -   ОЦІНЮВАННЯ
 Суть  підходу вчителя заключається у наступному:
1)     глибинна, філософська мотивація пізнавальної діяльності учнів на уроках астрономії;
2)     пробудження цієї мотивації чуттєвим і інтуїтивним способами за допомогою сучасних комп’ютерних мультимедійних засобів – сучасні діти потребують сучасних засобів впливу на їх свідомість;
3)     використання «Методу проектів»  для проведення учнями власних досліджень і роздумів, захист і обговорення учнями своїх  проектів -  «все, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені треба, де і як я можу ці знання застосувати»;
4)     широке впровадження позакласної і гурткової роботи з астрономії.
Результативність роботи з учнями:
Всеукраїнська учнівська олімпіада з астрономії:
-         участь у ІІ етапі:
2010-2011 н.р.  –  Нерко Ольга (10 клас) – 1 місце,  Біла Тетяна  (11 клас) –  1 місце;                                       
2011-2012 н.р.  –  Яковлєв Олексій (9 клас) – 1 місце;
                              Нерко Ольга (11 клас) – 2  місце;
                              Кучерявий Дмитро (10 клас) – 3 місце;
2012-2013 н.р.  –  Яковлєв Олексій (10 клас) – 1 місце;
2013-2014 н.р.  –  Яковлєва Оксана (9 клас) – 2 місце.

-            участь у ІІІ етапі:
 2010-2011 н.р.  –  Нерко Ольга (10 клас) – 6 місце;
                               Біла Тетяна   (11 клас) –  5 місце;
 2011-2012 н.р. –  Яковлєв Олексій (9 клас) – 4 місце.

Всеукраїнська учнівська олімпіада з фізики:
-         участь у ІІ етапі:
           2007-2008 н.р. –  Ткаченко Олена (11кл.) – 1 місце;
           2008-2009 н.р. –  Іщенко Дмитро (11кл.) – 3 місце;
                                        Тютюнник Владислав (9 кл.) - 2 місце;
           2009-2010 н.р. –  Біланович Владислав (11кл.) – 3 місце;
                                         Всеукраїнський конкурс «Левеня» – 9 учасників
           2010-2011 н.р.  – Всеукраїнський конкурс «Левеня» – 20 учасників
           2012-2013 н.р. –  Яковлєв Олексій (10 клас) – 1 місце;
                                         Кучерявий Дмитро (11 клас) – 1 місце;
                                         Всеукраїнський конкурс «Левеня» – 13 учасників.
           2013-2014 н.р. –  Яковлєв Олексій (11 клас) – 1 місце;
                                         Всеукраїнський конкурс «Левеня» – 17   учасників.
-         участь у ІІІ етапі:
        2012-2013 н.р. – Яковлєв Олексій (10 клас) – 3 місце;
        2013-2014 н.р. –  Яковлєв Олексій (11 клас) – учасник.

Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України (секція «Астрономія»):
-          участь у І етапі:
           2008-2009 н.р. – Іщенко Дмитро (11 клас) –  1 місце;
           2009-2010 н.р. – Біланович Владислав (11 клас) –  1 місце;
           2010-2011 н.р. – Нерко Ольга (10 клас) –  1 місце;
           2011-2012 н.р. – Нерко Ольга (11 клас) –  1 місце.

-            участь у ІІ етапі:
           2008-2009 н.р. – Іщенко Дмитро (11 клас) –  2 місце;
           2011-2012 н.р. – Нерко Ольга     (11 клас) –  3 місце.
Участь у міроприємствах:
ü тренер районного рівня по впровадженню програми INTEL «Навчання для майбутнього»  у Полтавському районі -  2004 - 2012 рр.;
ü учасник Всеукраїнського відкритого форуму аматорів астрономії – м. Харків, 2008, 2009 роки;
ü обласний семінар по методиці викладання астрономії для слухачів курсів підвищення кваліфікації  ПОІППО – с.Степне, 2009 р.;
ü виступ на Всеукраїнському астрономічному педагогічному фестивалі – м. Київ, 2010 р.;
ü учасник конкурсу «Назви супутник» Американського  аерокосмічного  агентства - 2010 р.;
ü досвід роботи щодо нових підходів при викладанні шкільного курсу астрономії включено до проекту районного методичного кабінету  «Упровадження у навчально-виховний процес середнього освітнього закладу інноваційних педагогічних технологій», представленого на Другій  Міжнародній  виставці «Сучасні навчальні заклади 2011» (м.Київ, 2011 р.);
ü координатор національного проекту «Відкритий світ» у Полтавському районі – 2012 р.;
ü член журі  IVетапу ІІІ Всеукраїнської олімпіади з астрономії – м. Київ, 2013 р.;
ü організатор проведення міжнародної акції  «Ночі Галілея» в Полтавській області  – Полтавська гравіметрична обсерваторія,  2009 р.
ü учасник обласного відкритого колоквіуму  «Космос і астрономія» –  2010 р.;
ü голова методичного об’єднання вчителів фізики Полтавського району  (з 2005 р.);
ü член творчої групи вчителів фізики Полтавського району  (з 2007 р.);
ü співзасновник Полтавського обласного товариства аматорів астрономії  (ПОЛА) – 2010 р., м. Полтава;
ü лекції для слухачів курсів підвищення кваліфікації при Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського (з 2007 р.)

Самоосвіта вчителя:
-         Сертифікат  INTELНавчання для майбутнього-  2004 р.
-         Сертифікат  Основи інформаційно-комунікаційних технологій-  2007р.
-         Сертифікат   “Основи веб-дизайну-  2010 р.
-         Сертифікат   “Microsoft Excel в профільному навчанні-  2011р.
-         Сертифікат   “Основи Інтернету-  2012р.



"Те, для чого відкрите серце, не може скласти таємниці для розуму"



Мельник Марина Володимирівна

Дата народження: 24 травня 1991 року
Освіта: вища, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка (2013 рік)
Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія»
Кваліфікація: «Спеціаліст»
Місце роботи, посада: вчитель Бричківського НВК Полтавської районної ради Полтавської області (з 2012 року)
Педагогічний стаж: 2 роки
Педагогічне кредо: «Те, для чого відкрите серце, не може скласти таємниці для розуму» ( Л. Фейєрбах)
Методична проблема: Підвищення пізнавальної активності учнів шляхом використання на уроках історії елементів ігрових технологій.
Результативність:
• 16-18 січня 2014 рік – участь у VІІІ Всеукраїнській філософській історико-філософській конференції учнівської молоді «Пізнай свій рід, свій нарід» Скорик Надія, учениця 10 класу «Історіософія Г.Сковороди».
• 19-21 листопада 2014 рік – участь у V обласній науково-практичній краєзнавчій конференції учнівської молоді «Полтавщина – земля моя свята» Шило Тамара, учениця 9 класу «Полтавський краєзнавчий музей ім.В.Кричевського – програмний твір українського народного стилю».
• Захист науково - дослідницької роботи учнів-членів МАН в секції «Етнологія» з темою «Сакральний характер вишивки весільного рушника на прикладі села Бричківка Полтавського району» – Скорик Надія, учениця 11 класу (І місце у районному етапі).
• Захист науково - дослідницької роботи учнів-членів МАН в секції «Історичне краєзнавство» з темою «Полтавський краєзнавчий музей ім.В.Кричевського – програмний твір українського народного стилю» – Шило Тамара, учениця 9 класу (ІІІ місце у районному етапі).
-         Сертифікат   “Основи компютерної графіки -  2013р.

Немає коментарів:

Дописати коментар